26th

Hejsan!
Dagen har bestått av svenskalektion med Simone och Sofie. Vi lyckades bli klara med vårat arbete om medeltiden, så nästa gång blir det redovisning. Troligtvis kommer den ta ungfär 20 minuter så det blir mycket att träna på. Imorn blir det en tuff förmiddag med hotellprojektet och vi har massor att göra. Men det är bara att köra på! Sen på eftermiddan blir det lugnare för att jag är klar med boken och bokanalysen så det blir nog bara lite diskution om en film vi har sett. Skönt :D
Idag har jag varit med Albin ett tag, och han stekte mat åt mig, för första gången! Det brukar vara tvärt om ;) Efter det har jag bara glott på The Hills, man blir beroende!! Man kan inte sluta. Nu förstår jag alla som sitter och ser varje avsnitt på en serie, haha! 
Resten av veckan kommer att att ha ett ganska högt tempo så jag uppskattar att ligga och ta det lugnt ett tag idag :)
 
NI får ha de bra så hörs vi!!
9 days left u guys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0