19th

Idag har jag en rejäl träningsvärk i hela kroppen, mest i benen och i rumpan. Så nu går jag lite halv stelt :P
Imorse mötte jag upp Sofie, och vi drog hem till Simone och pluggade på våran svenskauppgift om medeltiden. De gick bra, bonus blev de när Simone fixade nuggets o pommes till oss. Väldigt snällt!
Jag har oxå läst, i tre timmar för att bli klar med engelskaboken, och nu är jag äntligen klar. De känns superskönt! Men tills på fredag ska jag vara klar med en tre sidor uppsats om den oxå, så jag kan inte slappna av ännu.
Det är då tur att jag har världens bästa pojkvän som får mig att känna mig lugn och trygg när de är mycket att göra <3 <3
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0